loading...
سایت اینترنتی سرد
parsa بازدید : 38 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید لگینگ زنانه کد 111213 


قیمت : 47000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی لگینگ زنانه کد 111213 


قیمت لگینگ زنانه کد 111213 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



لگینگ زنانه کد 111213


 



 


تاریخچه لگینگ

لگینگ که عده‌ای آن را به ساپورت نیز می‌شناسند، تاریخچه طویلی در عرصه مد و پوشاک دارد. ابتدا لگینگ در واقع شلوارهای مردانه بوده که در اسکاتلند و در قرن 14 میلادی مورد استفاده قرار می‌گرفتنه است. این ساپورت‌ها در دواقع دو بخش مجزا شامل دو بوت جورابی خیلی بلند داشتند که از چرم یا پارچه‌های ضخیم ساخته شده و در لباس‌های رزم یا لباس‌های روزمره مورد استفاده قرار می‌گرفتند. در دوره رنسانس این ساپورت‌ها زیر لباس‌های مردانه پوشیده می‌شد و استفاده از آن‌ها تا قرن‌ها ادامه داشت تا این که در قرن نوزدهم ساپورت یا همان لگینگ به یک لباس زنانه تبدیل شد. امروزه گینگ را به شلوارهای غالبا جذب با کمرهای کشی می‌شناسیم که به راحتی و دوام مشهورند و مورد استفاده آقایان و بانوان قرار می‌گیرند.

استفاده در کنار لباس‌های دیگر

لگینگ با استایل‌ها و پوشاک متفاوتی قابلیت ست شدن دارد، جدا از استفاده ورزشی از آن در استایل روزمره و یا میهمانی می‌توان آن را با موارد زیر هماهنگ کرد و پوشید. از آن‌جا که ماهیت لگینگ جذب و تنگ است، پوشیدن لباس بالا تنه تنگ در کنار آن چندان چنگی به دل نخواهد زد، از این رو توصیه می‌شود به همراه لگینگ از بلوزی نسبتا آزاد به عنوان پوشش بالاتنه استفاده کنید، یا حتی اگر لباس تنگ و چسبانی به تن کردید روی آن پیراهن یا رویه‌ای جلو باز بپوشید. همچنین از انتخاب‌های مناسب دیگر برای پوشش بالا تنه به همراه لگینگ تاپ‌های کوتاه یا نیم تنه‌ها هستند. جدا از پوشش بالاتنه بهترین انتخاب به عنوان کفش در کنار لگینگ کفش‌های تخت یا دارای لژ کم هستند و کفش‌های پاشنه بلند ظاهر زیبایی با آن پیدا نخواهند کرد. یکی از اشتباهات رایج در پوشیدن لگینگ استفاده از آن همراه با پیراهن یا لباس مجلسی است، در این حالت باید به جای لگینگ از جوراب شلواری استفاده شود. لازم به ذکر است موارد ذکر شده در مورد لگینگی با ظاهر و قد لگینگ زنانه کد 111213 ذکر شده چرا که هر لگینگ با طرح و قد متفاوت می‌تواند کاربرد دیگری داشته باشد.

دقت در انتخاب

از آنجا که رنگ‌های تیره فرم بدن را جمع‌تر و کوچک‌تر نشان می‌دهند بهتر است کسانی که پاهای درشتی داشته یا اضافه وزن دارند در انتخاب لگینگ‌ها که با چسبان بودن خود کاملا فرم پا را نمایان می‌سازند، دقت بیشتری کرده و از رنگ‌های تیره یا لگینگی مشکی مانند این کالا استفاده کنند. لگینگ کد 111213 با دارا بودن پارچه‌ای سبک، کشی و دوختی تمیز و کیفیتی مناسب انتخاب خوب و راحتی برای استفاده روزمره بانوان خواهد بود.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


استفاده از لگینگ مدتی است که در استایل روزمره یا رسمی بیش از پیش به چشم می‌خورد. شاید یکی از مواردی که باعث محبوبیت روزافزون این لباس شده راحتی آن و انعطاف پذیری زیادی است که دارد به شکلی که مانع انجام فعالیت‌ها نشده و بدن را خسته نخواهد کرد. همچین لگینگ با فرم جذبی که دارد بسته به جنس و رنگ خود می‌تواند در فصول مختلف و یا در موقعیت‌های گوناگون رسمی، روزمره یا ورزشی مورد استفاده قرار گیرد. لگینگ زنانه کد 111213 که در رنگ مشکی و ساده و کمر کش تولید شده است، انتخاب مناسب و راحتی برای استفاده روزمره بانوان خواهد بود. این لگینگ سبک و خنک است و بواسطه رنگ پرکاربردی که دارد علاوه بر اینکه با سایر رنگ‌ها به راحتی ست می‌شود، فرم پا را لاغر و کشیده تر نشان خواهد داد. قد این لگینگ تا روی مچ پا خواهد بود و از آن می‌توان در کنار مانتو، بلوز یا تی شرت استفاده کرد.


 



تصاویر بیشتر


 



لگینگ زنانه کد 111213
لگینگ زنانه کد 111213
لگینگ زنانه کد 111213


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید لگینگ زنانه کد 111213 ارزان , لگینگ زنانه کد 111213 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی لگینگ زنانه کد 111213 ,خرید اینترنتی لگینگ زنانه کد 111213, خرید لگینگ زنانه کد 111213 با قیمت 47000 ,خرید لگینگ زنانه کد 111213 فقط 47000 ,خرید Miscellaneous لگینگ زنانه کد 111213 ,خرید Miscellaneous با قیمت 47000,kharid لگینگ زنانه کد 111213, gheymat لگینگ زنانه کد 111213  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو